WYCIECZKA DO LONDYNU...WSPOMNIENIA...

27.03.2018, 10:25, redakcja

Dnia 17 marca ok. godz. 7.00 wyjechaliśmy do Londynu. Podróż była długa i dość męcząca ;-). Na miejsce dojechaliśmy następnego dnia o 9.00. Nie marnując czasu od razu zaczęliśmy zwiedzanie. Na początku spacerowaliśmy po ośnieżonym parku Greenwich. Pogoda nas nie rozpieszczała, było bardzo zimno, wietrznie.

Przeszliśmy do Foot Tunel, następnie kolejką naziemną Docklands przejechaliśmy do CanaryWharf. Tego dnia spacerowaliśmy też wzdłuż Whitehall,DowningStreet 10, St. Jameess Park, Buckingham Palace, Trafalgar Square, odbyliśmy rejs statkiem wycieczkowym City Criuse do Westminster. Biorąc pod uwagę 24 godziny w autokarze i cały dzień zwiedzania pod koniec dnia marzyliśmy, aby zakwaterować się w hostelu. Nasze pokoje były małe, ale przytulne. Stały w nich 3-piętrowe łóżka, na których wygodnie się spało.
Trzeciego dnia po śniadaniu udaliśmy się do Muzeum Historii Naturalnej, Nauki i Techniki oraz do Gabinetu Figur Woskowych Madame Tussauds. Znajdujące się tam postacie sprawiały wrażenie prawdziwych, zwiedzanie tego miejsca to sama przyjemność! Około godziny 16.15 nadszedł wyczekiwany przez nas moment LOT w kapsule London Eye. Wszyscy byli z niego bardzo, bardzo zadowoleni.
Czwartego dnia naszej wycieczki, jak zwykle wstaliśmy bardzo wcześnie. Rano pojechaliśmy do National Gallery, spacerowaliśmy po China Town, byliśmy w British Museum, i… w największym sklepie z zabawkami Hamleys (było fajnie), mogliśmy też zrobić zakupy na słynnej Oxford Street. Następnie spacerkiem po Hyde Parku wróciliśmy do hostelu, aby zostawić zakupy i przejść do Bella Italia na obiadokolację.
Ostatniego dnia (czas tak bardzo szybko mijał)wyjechaliśmy do Canterbury, by zwiedzić katedrę – siedzibę arcybiskupstwa i główną świątynię Anglii. Przed przeprawą promową mogliśmy zakupić dla naszych bliskich angielską herbatę.
Atrakcją był również sposób dotarcia na wyspę, do Londynu jechaliśmy Euro Tunelem, w drodze powrotnej mieliśmy przeprawę promem, mogliśmy podziwiać białe klify, cóż to były za widoki.
To był naprawdę udany wyjazd. Zrobiliśmy mnóstwo zdjęć, kupiliśmy pamiątki, zwiedziliśmy miejsca, które zapamiętamy na pewno na długo.